♣。팝 샹송 3세계음악·····♣/♬3세계 음악

Dos mou mia mera - Haris Alexiou

무정애환 2014. 5. 10. 08:52

 

 

 

 

 

 

 

 


 



 

Δώσ'μου μια μέρα
Να κατοικήσω στα μάτια σου
Δώσ'μου μια νύχτα να παραδώσω ψυχή
Σαν τον αγέρα
Σφυρίζω στα μονοπάτια σου
Τη μοναξιά μου δεν την ξεπλένει η βροχή


당신의 눈동자 속에 잠길 수 있는 날을 주세요.
나의 영혼을 옮겨갈 밤을 주세요.
당신의 곁에 휘파람을 부는 바람처럼요.
비는 나의 외로움을 씻어갈 수 없어요.

 

Αχ πουλάκι μου στο λέω
Καταστράφηκα
Δίχως τη δική σου αγάπη
Μα στη δίνη του μυαλού μου
Αντιστάθηκα
Μη σε χάσω και χαθώ


아~ 나의 작은 요정이여. 나는 모든 것을 잃었다고 말할려오
그러나 내 마음이 혼란해서 당신을 잃거나 내 자신을 잃을까봐
내 마음을 저지해 왔어요.
내가 걸어온 열정을 위해 길을 내 줘요.
당신의 꿈을 간직할 땅을 찾기 위해

 
Δώσ'μου ένα δρόμο
Να περπατήσουν τα πάθη μου
Να βρουν τη χώρα
Που τα όνειρά σου καρατάς
Γίνε ποτάμι
Να παρασύρεις τα λάθη μου
Κι αν θες να φύγεις
Θα γίνω δρόμος να πας


제 모든 허물을 당신과 함께 떠내려보낼 강물이 되어 주세요.
그래도 당신이 진정 떠나신다면
당신께서 밟고 가실 길이 되어드리겠어요.


Αχ πουλάκι μου...

 

아~ 내 작은 사랑이여. 난 얘기하고 있는데....