♣。팝 샹송 3세계음악·····♣/♬팝 ~송 음악

Lake Of Tears - To Blossom Blue

무정애환 2011. 9. 1. 14:01



 

 


 

 

    I'm bleeding in ways of the fire burned

    I'm crying in ways of the nightbird
    No more is there one to lay by my side
    I'm straying in nightmares all the time

    불이 활활타오르는 길에서 난 피를 흘리고 있었다
    나는 밤에 길을 잃은 이 처럼 울고있다
    더이상 아무것도 내옆에 놓지 않는다
    나는 항상 악몽의 길목에서 길을 잃고 있다

    A little something I know
    A little somewhere I go, reminds me of you
    To blossom blue, is to blossom without you

    내가 그나마 알고있는 어떤것
    내가 가는 어떤 곳,나는 너를 생각해
    파란꽃을 향해,그것은 꽃과함께 있는 너

    I'm breaking but I cannot bear to
    I'm staring but I cannot see you
    For no more are you to lay by my side
    I'm weeping no more then this second time

    난 생각했지만 참을 수가 없다
    나는 계속 응시하지만 널 볼 수 없다
    더이상 그 누구를 위해 너를 내곁에 두지 않겠다
    나는 이시간 이후로 부터 더이상 울지 않겠다

    A little something I know
    A little somewhere I go
    Where the sweet waters flow, reminds me of you

    내가 그나마 알고 있는 어떤것
    내가 가는 어떤곳
    덜콤한 물이 흐르는 곳은 어디인가,너를 생각해

    A little something I know
    A little somewhere I go
    Where the mistletoes grow, reminds me of you
    To blossom blue, is to blossom without you

    내가 그나마 알고있는 어떤것
    내가 가는 어떤곳
    겨우살이로 자라나고 있는 곳은 어디인가,나는 널 생각해
    파란꽃,그것은 파란꽃과 함께 있는 너